Gapahuken
Falkodden

FALKODDEN – EN SJELDEN PERLE .

Gapahuken på Falkodden står ferdig til bruk . Den er stor og romslig med plass til 4 – 6 personer og ligger  høyt i terrenget med utsyn i 3 himmelretninger.

Gapahuken er åpen for alle, men siden det er bratt på framsiden bør mindre barn ha følge med voksne.

Det går fint å overnatte 4 – 6 personer , men dersom det skulle oppstå ” kø” vil regelen med sist ankomne ha  fortrinn for de som allerede har hatt en overnatting på plassen.

Det er fint og bade og fiske fra odden (husk fiskekort).

Det er ikke laget til noen grue eller bålplass enda så åpen ild er helt utelukka. Dersom noen har interesse av å lage en egna og sikker grue / bålplass kan de ta kontakt med velforeninga eller undertegnede.

Matlaging gjøres foreløpig med primus eller stormkjøkken og selvfølgelig tar en med seg søppelet hjem.

Det kan være litt vanskelig å finne fram dersom en ikke finner stien inn i skogen. Jeg vil i løpet av noen dager sette opp noen merkebånd som vil være til hjelp.

For å finne rett sti må dere gå inn mot lasteplass  - 50 meterforbi veien inn til Drangsholtvannet. Ta til høyre rett før lasteplassen og følg stien inn i skogen. Midt i den første bakken må dere ta til høyre. Etter ca.10/15 min gange passeres en liten bekk – ta ned til høyre etter bekken. Følg terrenget ut mot odden.

Dersom noen har  gode ideer for utnytelse av plassen eller dere oppdager mangler eller skader på gapahuken tar er kontakt med velforeninga eller undertegnede på telf: 46618295.

Velkommen til Falkodden ,

Thor Gunnar Elle

Din overskrift

Skriv en kommentar: (Klikk her)

123hjemmeside.no
Antall tegn tilbake: 160
OK Sender...

Gerd Sønsterud (Hermansen) | Svar 04.10.2011 14.23

Alltid koselig å lese nytt om hjemstedet,flott tiltak lykke til.

Se alle kommentarer

01.08 | 08:34

Hei! Prøv med å sende en e-post til post@drangsholtvannverk.no med ditt mobilnr.

01.08 | 08:14

Ønsker du SMS varsel fra vannverket, så send en e-post med ditt mobilnr. til post@drangsholtvannverk.no for å komme med på lista.

31.07 | 18:49

får ikke lenger sms fra vannverket,... hvor signer jeg opp for å få sms?

21.12 | 12:43

Hei er der andre som har mye farge i vannet~ vårt ble betydelig værre etter de to siste brudd !
Vet at noen har filter på kranene , noen som har erfaring !?

Du liker denne siden